Lemondási díjak a 100%-os előleggel történő lemondások esetén.
A foglalására vonatkozó lemondási feltételeket a tartózkodás időpontja és a fizetési részletek között találja:
Őszi szezon 2024 és tavaszi szezon 2025: 01.09.- 20.12.2024; 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025.
- Lemondás 7-3 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 70%-a.
- Lemondás 2 nappal az érkezés időpontja előtt vagy annál rövidebb idővel „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
Téli szezon 2025: 10.01.- 08.03.2025
- Lemondás 15-8 nappal az első szolgáltatás előtt „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 50%-a, de legalább 15 €.
- Lemondás 7-3 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 70%-a.
- Lemondás 2 nappal a tartózkodás első napja előtt vagy annál rövidebb idővel „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
TOP szezon és húsvét: 21.12.2024 – 09.01.2025, 17.04.- 21.04.2025, 27.06.- 31.08.2025.
- Lemondás 30-21 nappal az első szolgáltatás előtt „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 20%-a, de legalább 15 €.
- Lemondás 20-13 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 50%-a.
- Lemondás 12-5 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 70%-a.
- Lemondás 4 nappal az érkezés időpontja előtt vagy annál rövidebb idővel „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
Lemondási díjak 50% előleggel történő lemondás esetén.
Egész évben
- Lemondás 28 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt vagy annál rövidebb idővel „ a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
Az üzemeltető jogosult elállni a szerződéstől, ha:
- amennyiben olyan felsőbbrendű erő vagy egyéb körülmény következik be, amelyért az Üzemeltető nem felelős, és amelynek következtében a szerződéses kötelezettségek teljesítése lehetetlenné válik;
- Az ügyfél a szállás lefoglalásakor a szerződés megkötése szempontjából lényeges tényekre vonatkozóan félrevezető vagy hamis információkat adott;
- Az üzemeltető ésszerűen úgy véli, hogy szolgáltatásainak igénybevétele veszélyeztetheti a létesítmény működését, harmadik felek biztonságát vagy az üdülőhely-üzemeltető megbecsülését és jó hírnevét.
- Abban az esetben, ha az üzemeltető eláll a szerződéstől, az ügyfél nem jogosult végkielégítésre, kárpótlásra vagy kártérítésre.