A foglalás törlésének esetén fizetendő lemondási díjak magassága 100 % előleggel.
A lemondási feltételek, amelyek vonatkoznak a foglalására, a tartózkodás dátumától és a fizetési részletek részleteitől függenek:
Tavaszi szezon 2025 & őszi szezon 2025, tavaszi szezon 2026: 09.03.- 16.04.2025; 22.04. – 26.06.2025; 01.09.- 18.12.2025; 08.03.- 02.04.2026
- Lemondás 7-3 nappal az első szolgáltatás nyújtása előtt » 70 % az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
- Lemondás 2 vagy annál kevesebb nappal az érkezés előtt » 100% az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
Téli szezon 2026: 07.01.- 07.03.2026
- Lemondás 15-8 nappal az első szolgáltatás nyújtása előtt » 50 % az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért, de legalább 15 €.
- Lemondás 7-3 nappal az első szolgáltatás nyújtása előtt » 70 % az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
- Lemondás 2 vagy annál kevesebb nappal az érkezés előtt » 100% az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
TOP szezon & Húsvét: 17.04.- 21.04.2025; 27.06.- 31.08.2025; 19.12.2025 – 06.01.2026
- Lemondás 30-21 nappal az első szolgáltatás nyújtása előtt » 20 % az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért, de legalább 15 €.
- Lemondás 20-13 nappal az első szolgáltatás nyújtása előtt » 50 % az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
- Lemondás 12-5 nappal az első szolgáltatás nyújtása előtt » 70 % az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
- Lemondás 4 vagy annál kevesebb nappal az érkezés előtt » 100% az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
- A foglalás törlésének esetén fizetendő lemondási díjak magassága 50 % előleggel.
Egész évben
- Lemondás 28 nappal vagy kevesebb az első szolgáltatás nyújtása előtt » 100% az előlegből a megállapodott szolgáltatásokért.
Az üzemeltető jogosult elállni a szerződéstől, ha:
- amennyiben olyan felsőbbrendű erő vagy egyéb körülmény következik be, amelyért az Üzemeltető nem felelős, és amelynek következtében a szerződéses kötelezettségek teljesítése lehetetlenné válik;
- Az ügyfél a szállás lefoglalásakor a szerződés megkötése szempontjából lényeges tényekre vonatkozóan félrevezető vagy hamis információkat adott;
- Az üzemeltető ésszerűen úgy véli, hogy szolgáltatásainak igénybevétele veszélyeztetheti a létesítmény működését, harmadik felek biztonságát vagy az üdülőhely-üzemeltető megbecsülését és jó hírnevét.
- Abban az esetben, ha az üzemeltető eláll a szerződéstől, az ügyfél nem jogosult végkielégítésre, kárpótlásra vagy kártérítésre.