Lemondási díjak a 100%-os előleggel történő lemondások esetén.
Tavaszi szezon 2024 és őszi szezon 2024: 11.03.- 27.03.2024; 01.04.- 27.06.2024 01.09.- 20.12.2024
- Lemondás 7-3 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 70%-a.
- Lemondás 2 nappal az érkezés időpontja előtt vagy annál rövidebb idővel ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
Téli szezon 2024: 08.01.- 10.03.2024
- Lemondás 15-8 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 50%-a, de legalább 15 €.
- Lemondás 7-3 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 70%-a.
- Lemondás 2 nappal a tartózkodás első napja előtt vagy annál rövidebb idővel ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
TOP szezon és húsvét: 19.01. – 21.1.2024, 28.03.- 31.03.2024, 28.06.- 31.08.2024, 21.12.2024 – 05.01.2025.
- Lemondás 30-21 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt ” a megállapított szolgáltatásokra befizetett előleg 20%-a, de legalább 15 €.
- Lemondás 20-13 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 50%-a.
- Lemondás 12-5 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 70%-a.
- Lemondás 4 nappal az érkezés időpontja előtt vagy annál rövidebb idővel ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
Lemondási díjak 50% előleggel történő lemondás esetén.
Egész évben
- Lemondás 28 nappal az első szolgáltatás időpontja előtt vagy annál rövidebb idővel ” a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-a.
- Abban az esetben, ha az ügyfélnek magasabb értékű előre kifizetett tartózkodása van, mint az új időpontban történő tartózkodása, az eredeti befizetés összegének különbözete az üdülőhely további szolgáltatásainak igénybevételére szolgáló előlegként kerül felhasználásra. A szolgáltató az árkülönbözetet nem téríti vissza az ügyfélnek.
- A recepció által kiállított jóváírási utalvány azonban csak egy tartózkodásra, egy időpontra használható fel, azonban lehetőség van több szállásegység lefoglalására is.
- Abban az esetben, ha az ügyfélnek alacsonyabb értékű előre kifizetett tartózkodása van, mint az új időpontban történő tartózkodása, a recepció kiszámítja a különbözetet, amelyet az ügyfél köteles a tartózkodásra vonatkozó pótlékként megfizetni.
- Ezt az átütemezett tartózkodást nem lehet újra átütemezni, és a megállapodás szerinti szolgáltatásokra befizetett előleg 100%-ának megfelelő lemondási díj fizetendő.
Az üzemeltető jogosult elállni a szerződéstől, ha:
- vis maior esemény vagy más, az Üzemeltetőnek nem felróható körülmény következik be, amelynek következtében a szerződéses kötelezettségek teljesítése lehetetlenné válik;
- Az ügyfél a szállás lefoglalásakor a szerződés megkötése szempontjából lényeges tényekre vonatkozóan félrevezető vagy hamis információkat adott;
- Az Üzemeltető ésszerűen úgy véli, hogy szolgáltatásainak igénybevétele veszélyeztetheti a létesítmény működését, harmadik felek biztonságát vagy az Üdülőhely-üzemeltető megbecsülését és jó hírnevét.
- Abban az esetben, ha az Üzemeltető eláll a szerződéstől, az Ügyfél nem jogosult kártérítésre, kártalanításra vagy kártalanításra.